total diss!

Fine att det sitter 4 stycken ungdomar på platserna i stadsbussen som är avsedd för folk som har svårt att gå.
Men vad är det som säger att jag, 20år gammal inte har värre besvär än vad äckeltanten har?
Ja, förlåt för att vi missade att du hade svårt att gå. Jag tyckte faktiskt att du gick helt utmärkt in i bussen och till din plats. Ända tills bussen började köra och du tappade balansen, guess what jag tappar och balansen när bussen kör iväg.
Att du fick sätta dig på platsen bakom var tydligen hela världen.
Du vet väl att ingen gillar surkärringar som måste gnälla om andra, bakom ryggen men ändå så högt att personen ifråga hör.
Är det så svårt.. eller nej, är det så fel om du skulle öppna din skrynkliga käft och be om en sittplats?
För varken käften eller dina stämband var det ju inga fel på.
Istället för att be om en sittplats så sitter kärringen platsen bakom och klagar om "dagens ungdomar",
hur hon allt fick lära sig att man flyttar på sig och ger äldre en sittplats när hon växte upp.
Typ finska vinterkriget innan gud snodde revben och eva hade diarre.
Kul för dig att du anser dig sitta högre upp och vara mer värd än dagens ouppfostrade hemska tonåringar.
Grattis imorron kommer du troligtvis vara död (:

Jag fullkomligt HATAR griniga äckelfittkärringar.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0