do you wanna run away with me?

Häromdagen berättade jag för herr k att jag ville testa tatuera mig i huvudet,
han frågade såklart varför.
Och jag svarade precis som det var, att jag vill känna hur det känns.
Han tyckte att jag var konstig och att det var en konstig anledning,
att göra något för att man vill känna hur det känns är idiotiskt
att göra något för att man tycker att det är så jävla snyggt är tydligen en väldigt mycket bättre anledning.
I dunno, men jag ska prova iallafall.
Och ja, jag tycker att det är snyggt.
Men mest för att jag vill prova.

Helst av allt vill jag göra det imorgon,
jag känner mig peppad fan.
Men har ju varken pengar eller motiv O.o
Förslag på motiv?

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0