johnny boy

Häromdagen när jag la in ny musik på mp3:n slog det mig,
om jag ska lyssna på the accidents så måste jag göra det nu.
För att om herr k nu skulle tröttna på mig & därmed dumpa mig och vi kanske blir jätteosams och aldrig mer pratar med varandra..
Då kommer jag aldrig kunna lyssna accidents igen,
jag tror inte det iallafall.

Såklart vill jag inte att det skulle hända,
men man vet aldrig.
Lika bra att vara förberedd på det värsta liksom, utifall att.

Igår kväll/natt hade jag sjukt kul.
Vi drog upp på rockbaren sen drog vi hem till skog.
Körde porr med projektorn på taket  bredvid,
jag och skog drack grogg & herr k stod mest bara och målade.
Sjukt vad lycklig han gör mig.
Och det bästa, han älskar mig.
Kan det bli bättre?

Förövrigt kan jag nog inte spendera nästa månads pengar på mig själv,
då jag inte ens vet om jag får något nästa månad..
Får låna pengar av pappa till att betala skulder.
Men faan, det löser sig tillslut :D

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0