fear and loathing in las vegas

Idag har jag och bby storstädat HELA lägenheten,
kan ju säga att det behövdes ;)
Jag har faktiskt tänkt ta och städa hans lägenhet ett flertal gånger,
men det är ju så sjukt tråkigt att göra det ensam.

Men jävlar idag, vi drack lite glögg, mös framför tv:n och glodde på fear and loathing in las vegas.
(sjukt bra film förövrigt)
när den äckliga, ja äckliga glöggen var slut drack vi ett par groggar var och herr k sköt hela tiden upp städningen,
vilket faktiskt fick mig att tro att det inte skulle bli någon städning överhuvudtaget.
Men fan, det blev det!

Han diskade tillochmed.
Jag blev lite imponerad utav att HAN diskade.
Frivilligt dessutom medans han tilldelade mig den enkla uppgiften att vika alla kläder som låg på sovrumsgolvet.
Dom kläderna som jag dock har vikt typ 2 gånger tidigare men som aldrig har hamnat i garderoben utan som bara spridits ut åter igen över golvet.
Men nu ligger alla kläder i garderoben OCH se på fan, jag har fått mig en helt egen garberob.
Kan ni tänka er, JAG har fått en helt EGEN garderob hemma hos HERR K!

Nu luktar det gott här inne igen.
Ingen disk, inga kläder på golvet, inga feta dammråttor i hörnen.
Allting är avtorkat och underbart. Inget damm någonstans.
Golven är moppade och vi skulle ha snott en julgran medans vi var på fyllerian,
men jag är glad att det inte blev så för det är sjuuuukt kallt ute.

Yeeah, jag ska iallafall snart gå och lägga mig jag också, bredvid herr k.
Såfort jag har druckit upp min grogg.
Imorron ska jag till morsan i e-tuna,
ärligt talat hade jag hellre gått på uppesittarkvällen på virus faktiskt.
Men och andra sidan finns det ju god mat i e-tuna,
så det går väl på sätt och vis jämt upp.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

tja :) allt bra med dig? kram

2009-12-23 @ 05:45:41
URL: http://holykirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0