fuct up kid

Kuk och röv och så vidare.
Förut kände jag det jag inte har känt på sjukt länge,
frustration och ilska helt utan anledning.
Jag ville skrika, kasta mobilen i golvet och ha sönder saker.
Skrika hur mycket jag hatar mänskligheten och hur illa den gör mig.
Men nej, sånt kan jag inte göra.
Speciellt inte nu när herr k ligger och sover.
Inte om han hade varit vaken heller för den delen,
för jag vill faktiskt inte att han ska veta hur märklig jag kan vara.
Jag vill inte att han ska veta att jag kan börja stortjuta över jättesmå saker,
och det händer när som helst, inte bara under pms perioder.

Istället fick det bli mp3:n på högsta volym och slag mot låren med mobilen,
det hjälper det också. Oftast iallafall.

Fan också, jag känner mig så sjukt värdelös och helt ointressant.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0