glove sex guy

Som ni kanske märker på mina rubriker så sitter jag och lyssnar på björn rosenström!
Det jag skulle berätta var att idag är en stor dag, haha.
En stor dag enligt mig iallafall. Eller snarare "stor". Äsch skitsamma.

Igår så torkade jag ur och rent herr k's badrumsskåp,
idag la jag in min tandborste där.
Häromveckan fick jag en egen garderob.

happy hannaa liksom!

Han torkar svetten ur sin panna 
och säger vad skönt det var Johanna.
Va skönt det var, att äntligen få komma in.

Hon drar fingarna genom håret
och sen torkar hon sig på låret
och skrattar så,
Jag trodde aldrig att det skulle gå

Nej det blev lite svettigt idag.
Det blev lite smutsigt idag.
Men Johanna jobbade bra,
med att rycka och dra

Själv körde han med metodik,
satsade lite mera på teknik.
Men hur dom än gjorde, gjorde dom det bra.
Det var en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0