lilla london

Idag är tydligen min sista dag hos communicare,
hon frågade om jag inte kunde komma in en sväng så vi kunde disskutera lite.
Och om jag inte kommer in skulle hon ringa och bad mig att inte trycka bort henne.

Haha, för grejen var ju så att jag satt på rockbaren och drack öl när hon ringde sist,
tre gånger ringde hon tillochmed.
Första gången hon ringde satte jag på ljudlöst, sen satt jag och snurrade mobilen mot bordet och råkade svara..
Eh, tryckte bort samtalet såfort jag upptäckte det.
Andra gången satt jag och höll på med mobilen, ni vet när man trycker på knappen man svarar med exakt när någon ringer.
Precis det hände, fort som fan trycka av.
Tredje gången lät jag det ringa sen stängde jag av telefonen en stund.

Fan vad skit jag känner mig,
hon försöker ju faktiskt hjälpa mig med saker.
Att hitta något annat som passar mig bättre.
Och jag ger bara skit tillbaka.

Gick iallafall upp vid 8 imorse, klockan kanske var närmare 9?
Bby var hemma iallafall och skulle äta frukost.
Jag tycker om när han kommer hem sådär på morgonen en sväng.
Så hitills har jag hunnit diskat och torkat av diskbänk och spis.

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska prata med henne i telefonen eller om jag ska åka till communicare..

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0