nah nah nah nah batman

Klockan är bara 22.45 och jag är egentligen alldeles för trött för att ens skriva något vettigt här,
men jag försöker för idag är jag glad och jag är framförallt lycklig.

Varför? Jo för att jag har underbaraste herr k och det är snart julafton,
jag tycker iofs inte om julen överhuvudtaget.
Men i år tror jag att det kan bli ganska bra,
jag har sagt att jag inte vill ha några julklappar och jag tänker inte heller köpa några.
Fast jag vet att jag ändå kommer få grejer,
dock så har jag typ bara sagt att jag vill ha "bra ha saker"
ni vet vuxna och tråkiga saker som är skittråkigt att få men sånt man måste ha.

Så på julafton är jag i e-tuna med morsan och stefan och hans släkt.
Käkar god mat, gissar på att det blir lite julfirande då det är småbarn med.
Dagen efter julafton, juldagen kanske det är?
Då åker vi hem till mormor en snabbis och sedan bär det av ut till järle för julmat.
Hem till farsan och anneli. Inget direkt julfirande, vilket är sjukt skönt.
Och det bästa av allt, herr k ska med.
Underbaraste herr k.

Jag vill ha pengar, jag vill fixa mina naglar.
Jag vill ha pengar så jag kan gå ner till affären imorrn och köpa ingredienser och baka nått gott.
Och på tisdag ska jag försöka övertala herr k att jag sak få följa med honom till jobbet,
för vet ni att det inte finns något som är så underbart som att åka lastbil.
Det får mig att minnas när jag och syrran var små och följde med pappa till jobbet.
När vi var sådär små att vi faktiskt fick plats på ett och samma säte.
Och ännu mer underbart blir det när man får åka med någon man älskar,
mannen i sitt liv och sånt.

Behöver jag säga att jag längtar efter 2010?
För 2010 ska bli det bästa året någonsin.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0