och alla dansar och dom ler när dom sjunger om ångest

Ok, mötet gick ju bra.
Hon sa saker som faktiskt förvånade mig,
saker som att ställa en diagnos.
Jag behöver ingen diagnos,
för jag tror inte att det är fel på det sättet.
Jag tror att jag bara behöver hjälp med att hantera det.

Men nu har jag recept på 75 tabletter atarax och en årsförbrukning utav sertralin,
inom tre månader har jag även en tid hos en psykolog.
Och jag tror att allt kommer att bli bra tillslut.
Jag håller tummarna och den här gången ska jag göra mitt absolut bästa.

Jag lovar och svär att jag ALDRIG någonsin mer ska överdosera medicinerna jag får.
även fast det inte är särskilt starka tabletter jag fått, men aldrig mer.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0