Sammanfattning av år 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja.
Höll du några av dina nyårslöften? nej, jag brukar aldrig ge några nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
Dog någon som stod dig nära? ja.
Vilka länder besökte du? finland.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? snyggare kropp, bättre kontroll på alkoholen osv.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 oktober.
Vad var din största framgång 2009? jag vet faktiskt inte, jag har så dåligt minne xD
Största misstaget? jag har gjort alldeles förmånga misstag för att räkna upp här.
Har du varit sjuk eller skadat dig? ja.
Bästa köpet? kläder kanske?
Vad spenderade du mest pengar på? alkohol, cigg, kläder & hårfärg typ.
Gjorde någonting dig riktigt glad? kärleken herr k ofc och en ny riktig bff, seastar ^^ sen soklart sommaren och all öl. All trevlig tid jag hade i pickhult.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ill bill - my uncle eller vad den heter.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både ja och nej. Men mest gladare tror jag faktiskt.
Vad önskar du att du gjort mer? inget faktiskt, kanske tagit mer chanser och gjort mer som jag velat.
Vad önskar du att du gjort mindre? inget där heller tror jag^^
Har du upptäckt någon ny hobby? njaa, inte vad jag kan komma på nu.
Blev du kär i år? ja.
Hur många one night stands? oj..
Favoritprogram på TV? jag tycker om töntisprogram såsom top model och project runway, men favorit är då ända simpsons o family guy.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej.
Bästa boken du läste i år? eeuhm.. jag har typ läst två böcker och det var dom två första twilight böckerna..
Största musikaliska upptäckten jaaadu, jag är så dålig på bandnamn -.-
Hur tillbringade du julen? e-tuna.
Något du önskade dig och fick? jag fick det jag ville ha typ.
Något du önskade dig men inte fick? haha, jaaa.
Årets bästa film? orkar inte tänka så mycket nu, men flickan som lekte med elden kanske?
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? käkade säkert tårta och öppnade presenter.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, en hel del. men så är det väl jämt.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? helt blandat.
Vad fick dig att må bra? mycket.
Vilken kändis var du mest sugen på? herr k såklart ;)
Vem saknade du? hm.
De bästa nya människorna du träffade? allt nytt folk jag har träffat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0