startsida?

Jag kom nyss på vad jag drömde inatt
och det fick mig att le lite för mig själv.

Jag drömde att jag var med när kat von d skulle sätta världsrekord i att tatuera flest tatueringar på 24h.
Såklart, eftersom jag samma natt/kväll eller om det var dagen innan sett det avsnittet på tv.
Jag kommer inte ihåg att jag blev tatuerad men efteråt så skulle jag visa syrran den,
och var såklart skitstolt och bah "vet du förresten att jag blev tatuerad av kat von d blablabla"
och hon bah "vaa!? neej, får se"
Det stod LA o sen var det en stjärna i bakgrunden.
Den var verkligen SKITFUL när jag såg den,
och började fundera på om den hade sett ut så hela tiden.
Av någon lustig anledning var kat i egen hög person även där när jag visade tatueringen för syrran,
hon pratade även svenska..
(kan iofs bero på att min engelska inte är så jävla grym och att det lätt skulle bli helt fel i drömmen xD)
Skitsamma, jag visade kat tatueringen och sa att den var asful,
och hon var skitdryg och svarade bara att det är så det blir ibland när det har läkt.

Jag måste fan bli bättre på att uppdatera här,
har egentligen sjukt mycket att skriva men inte orken eller ordförrådet till det.
Men det här får räcka för den här gången.
Och jag har en ny mobil,
fett coolt!

pööösshey

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0