alá p0wNY style

Idag slog det mig hur glad du gör mig.
Utan att du ens gör något,
hur sjukt lycklig jag blir över minsta sms.
Eller fjärilarna i magen när du bara kollar på mig.
Jag älskar när kommer hem från jobbet och är sjukt glad,
när du sätter dig vid datorn och drar på dåliga dansbandslåtar på högsta volym.
Jag tycker om när du snarkar till i sömnen,
eller mumlar för dig själv.
Underbara älskade herr k.
Min, bara min herr k.


Förövrigt så ska jag spendera mitt nästa aktivitetsstöd på bara MIG.
Jag har redan bestämt mig för att jag inte vill ha julklappar
& att jag inte tänker köpa några heller.
Nästa månad ska bara bli min månad,
jag ska köpa nya underkläder, alla möjliga skönhetsprodukter.
Jag ska köpa nytt smink och jag ska framförallt bleka håret.
Jag ska pierca mig och jag ska köpa nya piercingsmycken.
Jag ska unna mig dyra schampon istället för euroshoper.

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en bra plan, underbart att skämma bort sig själv ibland :) en annan har 500000000 julklappar att inhandla haha. släng upp en bild på nya tatueringen? :)

2009-11-30 @ 20:14:51
Postat av: hannaa

därför man bestämmer sig för att inte köp några julklappar :D bild på tatueringen kommer så småningom. troligtvis kommer bilden upp på bilddagboken först:p

2009-12-01 @ 00:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0