fastfoodplanet

Idag har jag lagat stuvade makaroner&köttbullar till herr k och mig.
Jag som aldrig brukar laga mat liksom.
Anledning till att jag inte lagar mat är att jag oftast överkokar det mesta, inte kan krydda och har en förmåga att inte kunna sluta steka saker förns det är bränt, även fast det är saker som köttbullar som egentligen redan är färdiga innan.

Men herr k kom hem innan jag var färdig med maten,
så jag kunde helt utan problem få bekräftat att makaronerna faktiskt var klara.
Precis på gränsen tror jag nog.
Och att köttbullarna inte behövde stekas mer.
Jag är riktigt fail på mat fan!

Men det vart bra tillslut, jag struntade i att krydda.
Haha.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0