fet text!

Jag är lycklig,
så jävla fetlycklig för dom små sakerna herr karlsson gör.
För alla små saker han säger,
utan att jag inte tror att han tänker på det själv ens.

Igår var jag på klaras för första gången i hela mitt liv,
jag som aldrig skulle gå dit..
Men det var kul,
lite mycket folk bara.
Men det sköljer man ju bara ner med alkohol!

Idag följde jag med till Nobel,
visst det var väl kul.
MEN, ja det finns alltid ett men.
Utan fylla fick jag panik,
speciellt när herr karlsson lämnade mig ensam under drygt 30-40min.
Lämnad ensam bland 4-5människor jag inte känner, utan fylla.
Bland folk som han känner.
Ojojoj, jag ville mest bara låsa in mig på toaletten.

Imorron ska jag iväg till communicare,
bajs communicare.

Och jag vet inte vad jag har gjort för något,
men mina nagelband är helt torra, trasiga och gör ont >.<

Skitsamma, shit happends and life goes on!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0