foodfuck

Hah.
Vem är det som har gått ner 10 kilo sedan den 5 juni 2008?
Precis. Vägde mig igår efter att jag hade smällt i mig massa mat
och vågen visade under 70 kilo!
Sug på den!
10 kilo utan några GI, atkins, nutrilett eller liknande.
10 kilo med min egen diet.

Den går ut på att:
ät vad fan du vill, men bara när du är hungrig!

Först måste du såklart äta otroligt lite så du inte behöver särskilt mycket mat,
sen jävlar klarar du dig på en macka/dygn om du så vill det.
Och såklart får man mosa i sig en hel pizza då och då.

Fuck folk som säger att man blir tjockare när man svälter kroppen sedan äter fet mat,
om det skulle vara sant skulle jag snarare väga 80+ istället för under 70.

Men vi får väl se nu när jag inte har några cigg,
hur sötsuget blir och om jag klarar av att inte äta massa äckel.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0