håna måntåna

Jag sov drygt 3h inatt,
när babys alarm ringe runt 4-5 imorse var jag sjukt pigg.
Gick upp och gjorde honom sällskap innan han drog till jobbet.
Efter att han dragit till jobbet slog det mig,
jag måste ju förfan sova!
Då jag ska träffa elin uppe på stan vid fyra så kan jag ju inte gå runt och vara zombie,
det funkar ju inte liksom.

Så jag drog igång barnkanalen,
la mig i soffan och somna.
Sen ringde patrik och väckte mig,
precis under den fucking jävla underbaraste drömmen jag någonsin haft.
Och ni bah, höhö sexdröm med captain jack sparrow!
Nej inte ens i närheten.
En fantastisk destruktiv dröm,
jag gjorde tvärtemot av vad dom sa till mig.
Vilket resulterade i att dom slog mig med järnrör mot låren
och skar upp mina armar med en kniv.
Nu tror ni säkert att jag är dumihuvudet!
Men poängen var att jag gjorde tvärtemot bara för att det inte gjorde onte när dom skadade mig,
jag kände mig så jävla okrossbar!

Sån jävla bäst dröm,
och så blir jag väckt mitt i den.
Shame on you seastar!

Funderar lite på om man ska gå o göra sig iordning!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0