i used to work for the suits

Då har jag varit på communicare också,
behövde inte vara med och lyssna när proffice skulle komma dit o prata.
Så jag drog väl vid halv tolv, satte mig på 16 därifrån,
när bussen åkte förbi rockbaren tänkte jag att jag skulle kolla om jag såg någon jag kände.
Mycket riktigt, därinne sitter stalkern & ångan.
Trevligt trevligt tänkte jag och hoppade av bussen.
Precis när jag hade hoppat av ringde stalkern och frågade om det var jag som satt på bussen.
Trallade in på rockbaren och lyckades skramla ihop 29:- till en öl,
najsbajs liksom.
Sen skulle dom vidare hem till stalkern tror jag,
men jag orkade inte följa med då dom cyklade och jag gick.
Så det var ju bara att sätta sig på bussen till norr och herr karlsson.

Ikväll ska jag hem till lina och dricka lite,
bli lite smått full och sånt där.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0