i'm no superman

Jag blir så jävla äckligt förbannad!
Här har jag bestämt mig för att sluta röka,
nej det går skitkasst.
Men det är inte poängen,
jag tog beslutet att trappa ner och iallafall röka upp ciggen jag har kvar.
Idag har jag rökt halva cigg hela dagen,
vilket sammanlagt blev två och en halv cigg.
Eller nej, två cigg.
För när jag skulle röka sista ciggen för idag så tappade jag den i askkoppen!!!
I askkoppen är det vatten.
Jag blir så jävla irriterad!

Och det här kommer gå åt helvete,
faktiskt.
Jag röker när jag har tråkigt,
jag röker när jag är hungrig och inte vill äta,
jag röker när jag väl  har ätit för att inte äcklas.
jag röker för att stimulera mig själv,
jag röker för att lugna ner läget,
jag röker när andra röker,
jag röker när jag är röksugen,
jag röker när jag mår dåligt,
jag röker när jag vill äta två ton godis,
och så vidare.

fanfanfan.
Nu knapprar jag knäckebröd och litervis med vatten

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0