Mary Melody

Idag vaknade jag när herr k stod i köket och fixade,
ca 4.20 imorse. Jag var vaken fram tills han skulle till jobbet.
Efter det vaknade ja ungefär en gång i timmen fram tills 9.15 då jag bestämde mig för att gå upp.
För att idag ska jag till communicare,
jag ska ut till kävesta folkhögskola och titta runt lite.

Jag tror att allt börjar ordna upp sig nu. Faktiskt.
Jag tvingar mig själv att säga det jag brukade hålla käften om,
han vet vad jag tycker och jag tror han gillart.

Igår när jag skulle åka ut till odensbacken och packa sa han innan jag åkte
"du kommer väl tillbaka ikväll?"
och under tiden jag var i odensbacken fick jag sms som
"jag saknar dig, kom hem så myser vi i soffan"
och en massa annat underbart.
That totally made my day!

Egentligen både älskar jag och hatar jag att vara i odensbacken.
Hatar för att det är så fruktansvärt skit enkelt sagt.
Älskart för att jag har alla mina gamla cd-skivor där.
Och jag älskar mina gamla skivor,
härliga blandskivor med grym punkrock.
Var tvungen att ta med mig en utav skivorna till herr k,
så jag har nått att lyssna på när min hjärna slutar funka.
Vilket betyder att jag inte kommer på något att lyssna på på spotify.

Och så igår när jag kom hem till herr k så hade jag med mig 2 kassar fyllda med mat,
herr k som bara hade räknat med att jag skulle köpa en falukorv o makaroner.
Eftersom jag bara hade drygt 55 spänn.
Istället blev det två kassar med mat och varsin chokladkalender! xD
tack som fan pappa&anneli.
Jag slipper äta makaroner och falukorv varje dag i veckan.

Nu ska jag gå o göra mig iordning.
Vara snyggast på hela Kävesta,
förvirra min coach och allt såntdär som man inte bör göra.
Haha, troligtvis kommer jag misslyckas!
Men skitsamma.

Förresten så vill jag pierca mig,
smiley, septum och ett par dermals..

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0