rock against ass

Sitter hemma i Järle,
är bara hemma och tvättar och för att lyxduscha!

Förbannat att man så fort vänjer sig vid snabbt internet.
Eller iallafall normal snabbt internet.
Sen när man kommer hit till Järle så dampar man totalt för allt går så jävla segt!
Mobilt bredband is not the shit!
Dock så finns det ju bra saker med segt internet också,
jag har sjuhundra timmar på mig att sitta och rita medans jag väntar på att skiten laddas!


Idag har jag diskat, imorron ska jag väl städa lite..
Kanske, iallafall plocka undan och sånt där.
Jag kan om jag vill.
Och nu vill jag.
Vill inte städa iofs, men vill andra saker som städningen förhoppningsvis leder till.
haha :D

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0