sexiga namn!

Utdraget från aftonhoran..

Så kan du kolla hur sexigt ett namn är

Exempel på sexiga namn:

Manliga - innehåller vokaler e, i , y, ä och ö

ci Per

ci Sven

ci Erik

ci Dexter

Kvinnliga - innehåller vokaler a, o u och å.

ci Johanna

ci Åsa

ci Mona

ci Julia

Helt oväsentligt egentligen.
Jag hatar namnet Johanna, andra verkar dock gilla det.
Men nej tack.
Såfort jag får pengar över byter jag namn!

Dexter är ju typ det ända namnet som faller mig i smaken.
En kille vid namn Dexter kan ju inte vara annat än snygg?
Kan ju hända att jag faktiskt har totalfel,
men alla andra namnen låter ju som skit.

Så tyvärr alla Per, Sven, Erik, Johanna, Åsa, Mona & Julia.
Ni får byta namn innan ni kan imponera på mig.

/hannaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0