standing proude, standing tall

Nyss kom jag på att det som jag trodde hade hänt bara var en dröm,
jävla skit. Herr k, kom hem och prata med mig.
Jag ska visa hur jag egentligen är,
att jag faktiskt inte alls är ett fyllo som super dag in och dag ut.
Att jag inte alls bara är en självdestruktiv blyg fitta.

Jag är glad, jag är sprallig.
Och framförallt är jag faktiskt hysteriskt pratig.
Iallafall när jag är med vissa människor.
Nu kommer typ mer än hälften utav alla som läser det här tänka något i stil,
"hon är ju inte alls glad eller pratig, hon är ju mest bara tyst och blyg"
dom få andra kommer tänka helt tvärtemot.

Jag vet så jävla hårt vad jag vill,
det är bara synd att jag inte klarar av att visa det.
Rövknull i mumindalen!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0