fatty fatty fatty!

Sitter ute i Järle nu,
tänkte väl försöka rita klart några bilder.
Kanske, INSPIRATION TACK!
Nu har jag ju press på mig tillochmed.
Eller ja, press och press.
Lite press finns det allt.

Men iallafall, jag ska snart sluta skriva.
Lyssna på musik som inspirerar mig.
Så.
Tror inte att det var något mer jag tänkte skriva faktiskt..

Ska åka in till stan lite senare.
Jag försöker även hitta en bra bild på en hand :o
Riktigt grov manlig hand,
med ytliga blodådror osv.
Så jag kan se hur dom ser ut,
då det ska finnas med en sån på en av mina bilder.
Och jag vet inte hur dom ser ut..
haha. lolz.

OCH MIN IPOD VÄGRAR LADDA!!!!!!!!!!!
och jag vill ha pengar så jag kan dricka med elin ikväll.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0