Draft: Okt. 15, 2009

Fett nice att inlägget jag skrev igår sparades även fast internet hängde sig och datorn fuckade upp allt innan jag hann spara skiten.
Såååå.. Här har ni ännu ett meningslöst inlägg.


Alltså, sorry för ännu en uppdatering med bara menlöst tjat.
Jag har inte kommit igång med varken ritandet eller badandet ännu.
congratz to hannaa!!!111one

Det jag ville komma till är att dte typ bara är två månader och nio dagar tills julafton.
Nej, själva julafton är inte så märkvärdigt,
man äter bara mat och blir tjock typ.

Men iallafall, vilket betyder tat det BARA drygt två månader kvar tills jag kan handla nya kläder.
För er som inte vet det så får jag typ alltid presentkort på H&M & Make up store.
För det är typ det enda jag vill ha. Enkelt och sådär.
Så snaaaart kan jag handla nya kläder i mängder och nytt smink.
Weeell, typ som en ny puderborste.
En såndär söt lite rosa.
Det behövs fan.

Och kanske några heta klänningar.
Fan jag har bara en jag tycker om
och just nu har jag en klänningsperiod.
Vilket vem som helst kan räkna ut att det inte går ihop.
Alltså, 1st klänning+klänningsperiod=fail
FAIL!!!! F-A-I-L

Fan nu blev det en lång text iallafall.

haha förresten, doris (min cpkåta skrikande katt) spatserade omkring på kanten till sköldpaddorna.
Alltså, kanten är typ två centimeter bred.
Och så smög hon där och glodde på sköldpaddorna.

Saksamma, nu ska jag skicka iväg ett sms & fylla upp badkaret!
Bada och en såndär nice lermask-på-tub-grejs i ansiktet.

Och snart bär det av till motala för att gadda sig lite!
den 29:e oktober rättare sagt.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0