one day you'll see me, but only when you're dreaming

Nu är jag precis färdig med klippandet!
Typ FUCKYEAH!

Jag började klippa sönder min 'sverige är vårt och skall så förbli'-t-shirt.
Efter en stunds klippande, dragande & knytandes
så hade jag ingen aning om vad jag höll på med..
Men jag fortsatte klippa, dra och knyta,
klippa bort lite här och lite mer där liksom.
Tillslut började det likna något,
i ungefär samma veva upptäckte jag att jag hade ont i fingrarna.
Inspektion av fingrar visade resultatet:
bortskavd hud.
Så det svider en aning faktiskt.

Men iallfall, min förstora t-shirt blev tillslut ett ganska lagom stor linne.
Utan symaskin.
Med en sax, tålamod och lite våld funkar fan allt.

Nu har jag äckligt tråkigt,
vore ganska nice o lira CS,
men jag orkar fan inte installera det.
Plus att jag vet itne om det funkar så jävla hightch med mobilt bredband.

Nu ska jag käka några mackor,
sen ska jag nog ta mig ett bubbelbad!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0