got the time? nanana

Jag har fett ont i magen.
Jävla pizza och cola :o

Haha,
men vafan. blir man bjuden på mat
så kan man fan inte tacka nej.

Iallafall, det är ju kul att communicare
& arbetsförmedlingen har sån jävla grym kontakt.
Liksom hej, vi vet ingeting.
Först in på ams,
Höra lite om vad som gäller för en praktikplats.
Okej, får prata med någon som inte vet ett skit.
Jag sa att jag gå på communicare.
Okej, hon skrev upp mig på listan.
Sitta ner och vänta.

Vänta lite till.
Och lite till.

Okej, äntligen min tur.
Yees!
Jag nämnde ännu en gång att jag gick på communicare.
Ca 30 minuters väntande.
För att få exakt samma svar igen.
Okej, hon sa att jag VAR TVUNGEN
att mejla min handläggare på ams.
Okej, tänkte jag. Fine liksom.

Jag har inte hunnit mejla min handläggare än,
men idag fick jag ett mejl från henne.
Det stod något i stil med:
eftersom du går på communicare så är du deras ansvar.
Och därmed är det dom som bestämmer vad som är ok för praktikplats

Tack tack.
Arbetsförmedlingen,
ni gör erat jobb fett grymt!
Tack för min bortslösade timme hos er.
Tack för att ni kan så himla mycket.
o.s.v.
Om jag ska söka 3003495 jobb om dagen,
så tycker jag faktiskt att ni kan sätta er ner
& lära er mer.

Från det ena till det andra,
det är snart ONSDAG.
onsdaaaaaag.
tralalalaala.
Dricka öl? :D

Förresten.
Kasta sten på kvinnan som var med i metro idag.
Blir så jävla äckligt förbannad.
Ett nackskott.
Pedofilfitta!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0