emo ärr och tjugofyra stygn

Jag undrar vad jag har gjort för ont för att inte spotify ska fungera.

Och självklart var det något mer jag skulle skriva,
men tyvärr kommer jag inte ihåg det.
Sak samma, jag vet inte om jag orkar ta ett bad.
WTF! hur kan man inte orka ta ett skönt avslappnade bubbelbad.
Typ helkroppsmassage nästan.

Men helt plötsligt blev jag fett sugen på att sätta mig och rita,
så nu kan jag inte bestämma mig ..

Och nu kom jag på vad jag skulle skriva.
Natten som har varit har varit totalt hemsk.
Somna, vakna, somna, vakna osv.
Ibland även något som känns som en dröm men inte att jag sover liksom.
Typ flera gånger under bara en natt.
Ungefär .. Nu kommer jag tyvärr inte på vad det heter.

Men det jag drömde, även fast jag är helt säker på att jag inte sov,
var iallafall att någon/några som utgav sig för att vara folk jag kände som skulle hämta mig någonstans, men hela kroppen var typ.. Helt konstig.
Haha, sjukt :D
Ni vet när man är sådär dyngrak att man inte har någon kontroll överhuvudtaget på kroppen.
Exakt så var det. Det ..
Alltså jag vet fan inte.
Sen vaknade jag (om jag nu sov, vilket jag borde ha gjort) och kollade på klockan, då hade det bara gått en timme.
EN TIMME, fattar ni vad lång den natten blev.
För sen somnade jag och drömde ungefär exakt samma sak igen,
vaknade och det hade bara gått en timme. På ett ungefär.
Tillslut var klockan 5 och jag hade planerat att jag skulle gått upp då och fixat med disk och städning så jag hade fått lite gjort iallafall.
Men inte alls liksom..

Yeeah, nu ska jag sätta mig och rita lite.
Good Luck Chuck!!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0