hell yeah!

Virus igår. Fett nice.
Och ytterligare än gång kom jag in fastän jag bara är 20,
och dom har en åldersgräns på 23.
Den här gången var det tack vare Johan som jag kom in.

Och ännu en billig kväll blev det,
Det enda jag köpte själv var en 6:a screwdriver.
Vilket jag förresten inte borde ha köpt.
För enligt Sandra kunde jag knappt stå upp..
Och såklart så ville vakterna kasta ut mig,
det är fan första gången jag har blivit utkastad.
Haha, alltså jag minns inte att jag var så full.
Var jag så full?
Troligtvis eftersom jag missade herr karlssons soffa och hamnade på golvet när denna gentleman hade tagit hand om mig och fixat taxi hem till honom.
MEN! Jag är inte bakis idag.
Creds till mig såklart!

Alltså, drack jag mycket igår?
Jag kommer bara ihåg att jag drack tre öl hemma hos Sandra&Johan..
Sen att jag drack en öl på virus och sedan två drinkar.
Det blir man väl inte så packad på?
Haha, mysterium fan.
Köpte herr karlsson något till mig att dricka måtro?
Jag kommer seriöst inte ihåg.

Saksamma, nu sitter jag i Järle,
har smällt i mig en eller nästan en pizza.
Ett glas juice och en lite bit kladdkaka.
Ska väl åka med Sandra in till stan sen igen.
Se om det händer något ikväll eller om det bara blir till att se nån film (:

/hannaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0