prinsessan av peking

Jag har ont i nacken, ryggen.
Jag har mensvärk och jag har tråkigt.
Jag längtar till helgen och jag vill inte till communicare imorgon.
Jag vill dra på bra musik på högsta volym,
men herr karlsson ligger och sover.
I helgen ska jag iallafall supa hela helgen.
Med vem? Ingen aning faktiskt.
Det är sånt som märks.

Förresten så är jag sjukt besviken på färjan.
På tv:n alltså.
Jag vill se fulla människor som gör bort sig.
Inte två nyktra töntar som köper godis i taxfreen,
Inte två fula idioter som fotar båtar och har mumintrollen som intressen.
Tyvärr kanal 5. Inte direkt bra tv.
Jag blir bara irriterad och frustrerad när jag ser sånt.
Jag vill ha underhållning!!
Inte två puckon som troligtvis är efterblivna liksom.

Dessutom tycker jag lite synd om dom för hela Sverige satt troligtvis och skrattade åt dom ikväll..
Tragiskt men sant.

Nu börjar jag om.
Skitsamma hur mycket pizza opch fetmat herr karlsson äter.
Jag ska inte äta det.
För bara för att han har turen att inte bli tjock av det,
så betyder ju inte det att jag inte blir det.
Troligtvis har jag redan gått upp nått kilo.
Och vem vill vara fet och äckligt?
Och ännu viktigare, vem fan vill ha en fet brud?
Nej, nu blir det till att börja dricka nutrilett och räkna kalorier igen ;)
Jag är seriös.
Nu ska kilona bort!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0