take em all

Det finns saker jag saknar.
Apelsinvin som man är full på i två dagar,
konstiga fester med äckligt mycket folk.
Konstiga brudar som övertalar en att göra konstiga saker.
Singstar med vrålande människor,
roligt folk på besök.
Äckeldagar och mys i duschen,
CounterStrike dagar med vrål mellan rummen.
Dålig musik & bra musik.
Surkärringar till grannar.
Konstiga dagar i örebro,
dagar då det alltid fanns någon att supa med.
Nätter ute på stan.
Med skavsår & trevligt sällskap.

Jag saknar folk jag träffade ungefär varje helg förut.
Jag hatar att jag är så dålig på att..
-prioritera
-hålla kontakten

Jag tror inte att jag tänker särskilt mycket framåt.
Utan bara för stunden.
Kanske så långt fram som hela helgen,
men inte mer.

Nu ska jag ut och röka.

btw, även fast min blogg ligger på en 1 i intresseskalan,
så är det ganska nice att ha en blogg igen.
Eller alltså,
jag har ju kvar den gamla.
Men den använder jag aldrig.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0