What's the use of moth balls

Jag är så jävla sjukt taggad!
För imorron gäller det, imorgon kommer jag sitta under nålen.
Och för en gångs skull är det jag som blir gaddad.
Det kommer bli så sjukt snyggt,
hoppas jag iallafall.

Så imorgon åker jag till Motala,
efter det drar jag till linköping. LJUNGSBRO, PICKHULT HERE I COME!!
På torsdagen händer det troligtvis inte särskilt mycket,
på fredagen ska jag gadda.
På lördag ska jag gadda ..
Kanske även drar över till robin en sväng på kvällen,
men får se om jag pallar.
På söndag kanske jag också ska gadda,
och om det inte blir nått  gadda tar jag ett tidigt tåg hem till örebro igen.
Bara för att jag kommer sakna herr karlsson så sjukt mycket.
Och så vill jag ju hem till honom och träffa honom såklart.

Jag har så jävla ont i magen förövrigt,
känns som rejäl kukmensvärk.
Fast jag inte borde ha det,
men sen så har ju min mens varit helt fuckad senaste en och en halv månad.
Så det skulle ju inte förvåna mig om den kommer imorrn eller nått.
Det konstiga är ju dock att jag inte får i mig några hormoner genom mitt p-medel.
Så egentligen bör ju allt vara som vanligt..

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart så åker du bort när jag äntligen får arslet ur vagnen och ska dricka öl ;P

2009-10-29 @ 18:39:44
Postat av: hannaa

men vafan då! :P

2009-10-30 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0