you're a rebel

Först vill jag bara ge creds till skog,
för att han fixade min blixt i kameran.
Fick iofs bryta upp blixten nyss när jag skulle testa,
men efter det åker den numera upp som..
Alltså, jag vet inte.
Men jag behöver inte bryta upp blixten vilket är positivt.
Och den segar inte upp sådär som den gjorde förut.
Utan nu är den som den ska vara!!

Jag & herr karlsson delade på fetaste brickan med mat från sibylla.
Igår ska tilläggas.
Helt sjukt mycket fet mat.
Typ av exakt allt dom har,
& korv inlindad i ost och extra bacon.

Så nu vet alla,
om jag skulle gå upp några extrakilon nu.
Så vet ni vems fel det är.
hahah, äsch får börja motionera.
Eller nått O.o

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0