2012

Ni får jättegärna kalla mig ungefär vad ni vill nu, jag har vant mig vid att herr k töntar sig såfort något nämns om jordens undergång ^_^

Iallafall, är det bara jag som faktiskt oroar mig inför 2012? Självklart tror jag inte att det kommer att bli jordens undergång. Men jag jag är iallafall säker på att det är början på något stort och tragiskt.
Som tur är slutar deras kalender och jordens undergång är enligt dom i slutet på december, så vi har ju hela året på oss ^_^

Egentligen är jag ganska seriös, fast jag försöker få det att låta åt andra hållet.

Kommentarer
Postat av: Ida.

Jag tror också det kommer hända nåt 2012.

Jag hoppas att det inte blir något så pass allvarligt så vi inte kan fortsätta leva normalt. Jag har för mycket saker jag ska göra innan jag kan dö. :(



svar:

Ahaaa. ja, jag misstänkte att du kanske låg och sov eller nåt.

Vi borde ta och hitta på nåt snart tycker jag! =)

2010-04-27 @ 01:00:09
URL: http://zumcum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0