bloggvärlden!

Har precis kolalt på bella&tyra show, eftersnack och skit.
Som den, eh.. kan man kalla det bloggnörd?
Jag kan även erkänna att jag faktiskt följer kissies & kenzas blogg nästan slaviskt.
Ävennågra till lite kändare bloggar.
Och såklart även skvallerbloggarna falsksanning och gossip.

Jag kan erkänna att jag har koll på dom flesta bloggbråken, haha.
Eventuella pr-trick, kissies läppar som är fyllda till bredden, vem som har sveriges största gayblogg, är det Amir eller Dennism?

Jag väntar spänt på att något ska hända mellan jackie ferm (paradise hotel) & kissie nere på grand canaria.
Någon skandal, typ catfight eller nått.
Det är en liten hatkärlek till alla 'kända' bloggare, jag älskar att hata deras meningslösa bloggbråk.

Tillbaka till bella&tyra show, blondinbella vill ligga med david hasselhoff och lägger detta citat om bilden under: "det är lite snuskigt tycker jag att lägga en valp, det är ungefär som en mindreårig. Det är som att lägga en tolvårig liten flicka på hans snopp"

Jag kanske tolkar det fel, vad vet jag. Men när hon säger det får det mig att reagera lite. Hade verkligen blondinbella tyckt samma sak om hasselhoff om han hade haft en photoshot med en 12årig tjej på hans kuk?
Skulle inte tro det, varför jämför man ens en hundvalp med en liten tjej? Ni förstår säkert min poäng.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tävla och vinn ett par Converse-skor, kolla in min blogg!

2010-04-12 @ 08:58:36
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0