en skitrubrik

Tänkte bara skriva upp lite snabbt vad jag vill ha den dagen jag fyller år, såatte jag inte glömmer bort det!! och så mina föräldrar hinner spara ihop till denna summa som kommer sluta på ett par tusen ;)
eller inte..

Jag vill ha en skinnjacka, inte i såndär kort modell för det ser bara konstigt ut på mig..
Jag skulle inte tacka nej till att få gå till någon riktigt proffsig som kan förlänga mitt hår!
Jag .. Jag undrar när jag ska sluta hoppas på för mycket när det gäller herr k's jobb. Det händer ungefär 1 gång av 10 att han kommer hem när det är beräknat.
Men en vacker dag ska  jag sluta hoppas och därmed sluta bli besviken och hata människorna som bestämmer vad som ska köras och vart.

Dessutom har jag inte det som krävs för att göra det ensam idag.

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0