fyllerifyllera

Igår var jag och herr k på virus och glodde på de lyckliga kompisarna.
Dom gamla låtarna var grymma, dom nya hade jag aldrig hört och var  lite sådär.

Vi hamnade ganska långt bak = ser ingeting. Men mitt i allt står en stol som herr k övertalade mig att kliva upp på.
Sagt och gjort, jag ser helt plötsligt bäst av alla och dom bakom mig ser ännu mindre.
Precis som om att jag bryr mig? ^_^
Glädjen av att faktiskt se och inte bara höra DLK varade i några låtar, för sedan kom det någon och knackade mig i sidan och blängde på mig samtidigt som han gestikulerade att jag skulle kliva ner från stolen.
Och självklart gissar ni rätt, det var såklart en vakt.

Och att tillägga, vakterna på virus bör man inte kaxa sig mot utan snällt göra precis som dom säger.
Annars är det lätt hänt att du blir utkastad för att du är för full, även fast du är helt nykter för att du la dina sista pengar på inträdet men lyckades skrapa ihop pengar till en ynka lättöl för 28:- på krogen.

Dom är konstiga dom där vakterna. Jag har dock bara blivit utkastad en gång, men då var jag full. Alldeles för full.
Och då var dom snälla och trevliga när dom berättade för mig att jag inte var välkommen något mer.
Tji fick dom liksom!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0