hardcore vibes

Det är inte meningen att ni ska hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv genom bloggen.
Skriver jag att vi ska supa på en vardag slutar det med ett par grogg & folköl tillsammans med tärningsspel i flera timmar.
Vill ni veta vad som händer, vad jag gör och tänker, slå en signal istället och fråga.
Tror ni på allt som står på internet, som ni ser på tv och läser i tidningen också? Nej tänkte väl det.
Det jag skriver i min blogg är visserligen sant, om man tolkar och tänker på mitt sätt.
Jag skriver inte allt som händer.

Om jag tex skriver följande:
"Jag såg en älg idag, mitt inne i stan."

Då kommer ni att tro att jag har sett en älg inne i stan, självklart.
Det jag inte skriver senare är att det tyvärr bara var en gammal rund tant i pälsjacka och en mystisk jättehatt.

Så nej. Ta inte det jag skriver på så blodigt allvar.

(det gör mig jätteledsen när du säger som du gör, när du inte tror på det jag säger)

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0