jag tappar tempo, som om mina ben var av bly

Jag erkänner, jag har slarvat bort tvättstugenyckeln!!!!!!!!
Såatte, imorron så får jag lov att städa hela lägenheten, alltså storstäd deluxe!
För att ha iallafall en liten chans att hitta nyckeln.
I annat fall så måste jag tvinga pappa att hämta mig imorron kväll när jag har städat klart så att jag kan plocka ihop det allra viktigaste som behöver tvättas (typ trosor) och tvätta hemma istället!
Just nu använder jag herr k's kalsonger, lol. Men vad gör man inte.
Och nej, jag tänker absolut inte ha kalsonger på mig på virus på lördag!
Påtal om Virus och lördag, ni kommer väl dit?
Releasfest för The Benefits Of & Fast Food Planet!
Heter det ens releasfest för blahblahblah...?

Iallafall lyssna på gräbsen genom att klicka här (thebenefitsof) och här (fastfoodplanet) !

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0