the '59 sound

Tänkte att jag skulle sätta mig och rita lite skisser till ett par tatueringar,
måste fan öva upp mig igen så att jag kan rita saker direkt ur huvudet istället för att behöva hämta inspiration hela tiden.

Jag vill ha varmt vårväder, jag vill ha mina solglasögon och jag vill framförallt åka hem till min kära far och gå igenom alla mina kläder som ligger nerpackat.
Jag behöver nya kläder, och eftersom jag är pank så får jag gå igenom mina gamla kläder.
(förresten så drömde jag att jag hade världens snyggaste kjol)
påtal om inget alltså..

Imorron ska jag diska och städa. Har inte gjort det på hela helgen, nästan så att jag skulle kunna sälja min kropp för att någon annan ska göra det åt mig. Gah!

(förresten så har herr k lovat mig att vi ska börja gå ut och gå, och jävlar vad död han kommer att vara om han inte håller det!)

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0