träningsvärk.. ..

Vill bara säga att jag har träningsvärk i benen.
Eller snarare låren!!

Självklart hoppas jag att ni undrar varför, och självklart ska jag berätta.
Det är inte för att jag har haft fantastiskt sex hela natten. Och det är inte för att jag har gått så mycket på stan och shoppat en massa kläder.
Nej så roligt ska vi inte ha det.

Jag har cyklat, sen har jag cyklat och sen cyklat lite till. Jag som har undvikit att cykla på säkert en fem år bara för att det är jobbigt!
Kan ju berätta vems fel det är nu också, och vilka  jag för tillfället tycker lite mindre om.
Jimpa, Skog och Herr k!
Skog för att han ens äger en cykel som jag har lånat för tillfället!
Jimpa för att han ska envisas med att bo på andra sidan landet (oxhagen)
Och herr k .. Honom tycker jag lite mindre om för att jag tycker om honom så mycket att jag hellre följer med och cyklar än sitter kvar hemma.

Så nu har vi redit ut det!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0