turbo

Med risk för att det här kanske låter som en kontaktannons och att jag inte har några kompisar.
Men jävlar alltså, finns det någon som bor på norr/i närheten av norr som vill haka på med och gå typ nån timme om dagen?

Herr k är en sån pussy när det gäller motion.

Nämnde jag förresten att jag hittade tvättnyckeln? Om inte så vet ni det nu, så gissa vad jag ska göra imorron!!
Jag hade tänkt lägga upp mitt dygn såhär: Vara vaken hela natten, springa ner vid 06.00 imorron någon gång och hoppas på att ingen tvättar klockan 07.00 sedan är det planerat att jag ska tvätta alla kläder, tar väl typ tre timmar eller nått. Sen ska jag sova! Fram tills herr k kommer hem, då ska vi dricka kir och jag ska smaka på den där jordgubbsölen jag köpte på bolaget idag.
(rättare sagt, jag har bestämt att vi ska dricka imorron, även fast herr k säger att han inte är helt säker på att han vill dricka så vet jag att han kommer bli knäsvag när jag lockar honom med kir! katshing)

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Seastar!

Inga kompisar? :O Hey man u got FFL FFS! Kommer ALDRIG försvinna ifrån dig powny.

2010-04-09 @ 01:00:45
Postat av: hannaa

alltså att det låter som om att jag inte har några, inte att jag inte har. ;P

2010-04-09 @ 01:58:20
Postat av: Lina

Jag kanske kan gå med dig, men inte förns efter fyra :D skulle inte vara några fel att röra på sig haha

2010-04-09 @ 15:51:43
Postat av: hannaa

det tycker jag du kan göra! :D så jävla tråkigt o gå själv.

2010-04-09 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0