ni vet..

Fan sitter här och snorar. Kanske inbillar jag mig att ögonen kliar lite?
Pollen? Ären på gång eller?
(ni kan ju iallafall försöka känna lite medlidande för mig) !! så-klart! ;)

Var hemma hos farsan i tors-fre och tänkte att jag skulle gå igenom alla saker som ligger nerpackade ute i stallet (fast upp på vinden och inte bland hästarna)
Tänkte att jag skulle börja med kläderna då jag inte har någon större lust att senare upptäcka stora gnaghål i favortplaggen liksom.
Fick ihop en hel ikea kasse som jag tog in och tvättade .. Kastade dock två fyllda ikea kassar!
Ni vet sånna blåa, stora ikeapåsar, jadajada.
Sen kastade jag det inte, inte bokstavligt iallafall. Men jag ska inte ha det längre, men måste ju låta syrran gå igenom det också då jag inte kommer ihåg vilka kläder jag gett bort till henne osv.

Idag är det nyktert iallafall, jag har kopplat in mitt nintendo 8-bitars och spelat super mario. Dock så är jag så jävla kass på det, så jag har suttit och svurit för mig själv medans herr k har gått igenom hela nerikes allehanda's hemsida om ett repotage om accidents som tydligen var hela tre sidor fyllda.
Nerikes allehanda följde med dom en dag på jobbet .. Då jobbade alla tre som lastbilschaufförer (?) tror jag, eller iallafall två.
Sen kan man ju tro att herr k är sådär cool och tuff och lyssnar på bra punk i lastbilen liksom. Kör luftgitarrsolon i rö.... eller ja, luftbassolon i hans fall, i rödljuskön!






Men nej, han sitter och lyssnar på dansband för det mesta. Sjunger med när dom spelar någon låt som går typ "medicin, medicin, medicin med detsamma" på radion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0