ikväll googlar jag ..

.. bli rik utan ansträngning
det verkar lite som att alternativen är ungefär jobba svart, leva snålt, bli känd eller vinna på lotto.
och eftersom herr k inte lyckades bli stenrik på musiken känns det som att allt hänger på mig nu.


.. gå ner 10 kilo på 24timmar
verkar inte vara en möjlighet. istället kan man äta konstig soppa och ett glas mjölk på tisdagar alternativt pulverdiet eller fingrar i halsen diet.

.. Sen till något helt annat. Hur gärna jag än vill ha barn i framtiden så är jag inte säker på att jag vill förstöra min kropp på ett sånt sätt att jag kommer att må dåligt över det.
Och jag pratar inte om övervikt, för den kan man ju faktiskt träna bort.
Men bristningar och slapp hud.

Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Seastar

Varken bristningar eller slapp hud är det ju inte säkert att du får.

Klart powny ska ha en liten powny att leka med. ;D

2010-08-16 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0