kärlek, spelning & musik

Herr k ska tydligen spela i karlstad, om det va den 27 eller 28:e augusti.
Jag vill banne mig med, sen spelar det ju ingen röll om jag får betala 140:- precis som alla andra, men fan att jag ska med.

^_^

Och orsak till detta är då att jag annars är hemma och är orolig för honom.
Jag är rädd att han ska få snefylla och skicka ett argt sms osv.
Jag vill kunna ta hand om honom när han druckit för mycket och inte få ett telefonsamtal för att få veta att han mår bajs.
Ja, jag kanske är toffel. Men jag är också dyngkär.

Ja ni vet. Det gamla vanliga så att säga.

Pöss



Jag vill även tillägga ATT!!
Det suger när dom har varit iväg och spelat, och så har dom ju med sig kompisar också som hjälper dom osv.
Iallafall, så kommer dom hem och bah: Jävlar vad roligt det var. hahahahahahahahahahhahha, ni vet när han/hon gjorde si eller så. Och dom där människor som kom fram. lolololololololololol, fan va kul det var under den låten, någon snubbe i publiken blabla. sen snodde vi mer öl och alla bah, hahaha. schysst grabbar!!
Ah ni förstår säkert grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0