små bokstäver och sånt där

Jag vill tillägga att jag vet att jag har vänner.
Det jag menar är att jag har så svårt att skaffa mig bra vänner kvinnliga könet liksom.

Och med det menar jag självklart, den dagen jag gifter mig.
Kommer jag då få har en möhippa med killar?
Eller kommer jag inte få ha någon alls?

Inget av alternativen låter ju faktiskt inte något vidare..



Anyway, alla vet vilka moneybrothers är. Right?
Egentligen är dom inte särskilt bra enligt mitt tycke, men herr k spelade en låt för mig häromdagen som jag absolut fastnade för.
Det är moneybrothers sångare iallafall, resten utav bandmedlemmarna vågar jag faktiskt inte yttra mig om.
Men bandet heter iallafall Monster och låten heter You'll be sorry.

Hittar den tyvärr inte så youtube..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0