svårigheter

Jag stör mig på mig själv för att:
Jag börjar rita av någon som frågat om jag kan göra det, hittar en bild jag gillar på personen i fråga och börjar självklart o rita. Porträttet blir halvklart, och jag lägger undan bilden ett tag, stänger ner bilden jag har på datorn osv.

Idag skulle jag rita klart porträttet och försöka skicka iväg det och eftersom jag är ett smartskafft så har jag inte sparat bilden.
Vilket betyder att jag måste gå igenom heeela den här tjejens bilddagbok.

Jag älskar mig själv!

Och som om inte det vore nog (och kramp i musarmen, tolka det hur ni vill) så är jag otroligt sugen på något, dock kan jag inte komma på vad det är.
Men paj kanske?



För att uppdatera; bilden låg i slutet på 2009.
Jag började från början, 2006 ...

Kommentarer
Postat av: Seastar

lul, älskar dina I-Landsproblem ;D Hur går det med porträttet?

mmm, hemma gjord äppel paj. ;)

2010-08-04 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0