alla <3:ns dag

Herr k kom in och väckte mig imorse med finfina rosor, supergullig är han.
Vi var ute till marieberg en sväng så han fick köpa nya batterier till sina kameror, nu snackar vi inte digitala systemkameror.
Han är grym enligt mig och andra när det kommer till fotografering, alltså filmrulle i kameran. Jag är imponerad!
Hoppas att han börjar med det igen. Och jag älskar honom förbannat mycket.
Lite osammanhängande och snabbt byte av ämne vart det visst ^_^

Jag har troligtvis smittat ner honom med tjejbaciller för han har varit dålig sen igår.
Ont i halsen & kroppen och sånt där, så just nu ligger han i soffan och vilar lite. Ska snart väcka honom så ska vi göra tacos och mysa i soffan. Underbar dag!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0