and some nananana

Här kommer jag igen, som en .. eh. is it a bird? is it a plane? no it's hannaa!!
eh, jag har skittråkigt. Halsen gör ont och kroppen värker. Hela dagen ahr jag gått runt och trott att jag har haft värsta supermankroppen för att jag var så sjukt dålig igår kväll men imorse när jag vaknade gjorde inte ens halsen ont.
Ibland kanske jag har förhöga tankar om min småfeta kropp.
I dunno.

Iallafall så skulle jag skriva något skapligt intressant här, men som vanligt så kommer det att bli ett helt meningslöst blogginlägg.
Min psykolog var sjuk idag, vilket kanske var lika bra faktiskt. För jag hade glömt bort att det var idag jag skulle dit.
Kanske finns det någon däruppe som tycker synd om mig iallafall. Även fast jag är slarvig och lämnar in papper försent och missar möten. Någon som ansåg att jag inte behövde fler räkningar nu när jag inte ens kan betala dom jag redan har?
Hahah, tack iallafall ^_^

Snart är det den 14:e vilket betyder att jag MÅSTE rita klart bilden snart, annars kommer jag bara att stressrita och allt kommer att bli bajs!

Jag börjar få lite panik över att träffa herr k's släkt, för inga kläder sitter bra längre. Det är nästan så att jag MÅSTE åka hem till pappa och rota igenom mina kläder som har legat nerpackade. Kanske finns det något intressant där..

Och innan jag sätter mig och ritar måste jag bara påpeka att jag faktiskt aldrig har varit med om att strumpor skulle försvinna i tvättmaskinen. Inte vad jag kan komma ihåg iallafall. Men herregud! Mina kläder, vartfan tar dom vägen?! Jag har haft så underbart snygga kläder som bara har försvunnit, och det är ju inte direkt så att jag glömmer linnen/klänningar/byxor någonstans bara sådär (då det skulle bli otroligt naket utan dom plaggen på kroppen ofc)

Just nu vill jag ha mitt zebramönstrade linne/klänning. Men sista gången jag hade det linnet på mig var när jag hade varit hemma hos gurkan och druckit öl samma dag som vi hade kommit hem från kuggnäs något år när en viss richard råkade hamna i lite fel hål.
Jag slår vad om att alla kläder som jag hämtade senare hos honom efter att vi hade gjort slut gick säkert emma igenom och snodde det hon ville ha! Emma=richards flickvän.
Skulle inte förvåna mig. Men jag hoppas att du trivs i kläderna och att dom tar dig långt här i livet. puss.

Sist men inte minst vill jag ha tips på lite roliga bloggar att läsa!

/hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0