uppdaterat!! and the awesome people ..

Jag blir faktiskt lite imponerad utav er, jag kan inte direkt påstå att jag har många läsare.
Det ligger runt sissådär 10stycken om dagen, fine att det inte är nånting om man jämför med kenza, blondinbella, kissie osv.
Men det är ändå ungefär 10 personer som varje dag klickar sig in på min blogg och faktiskt fortsätter läsa nästan dagligen om mitt ganska så ointressanta liv.

Egentligen skulle jag vilja har hundra triljoner läsare.
Där jag kan fortsätta skriva om mitt tråkiga svensson liv, där herr k kunde vara den där hemliga mr right.
Jag vet, eller jag gissar på att alla som läser min blogg redan känner mig mer eller mindre och redan vet vem herr k är.
Vilket gör att det inte alls blir lika roligt, för det är faktiskt lite roligare när man fortfarande kan vara lite hemlighetsfull och folk är nyfikna.
Men även fast nästan alla redan vet vem den där herr k är, hur han ser ut och vad han heter o.s.v. så kommer han fortsätta kallas herr k i min blogg.
Och, hahah. Jag har faktiskt en anledning till det också.
För om man googlar hans namn som han använder i bandet så hittar man direkt till en viss blogg. Nämligen herr k's ex. Jag vill inte att folk som googlar honom ska hitta random till min blogg.
Enkelt och så där. Om det skulle ta slut mellan mig och herr k vill inte jag att hans framtida flickvänner ska kunna hitta till min blogg och läsa om hur vi hade det eller vad vi gjorde o.s.v.
Men fyfan vad fantastiskt kär jag är i honom!

Jag har ritat lite till på porträttet, lägger upp en bild senare kanske. Just nu sitter jag och kämpar med håret, vet ni att det är piss svårt att rita hår!?
Jag tror iallafall att ni kommer se vem det är jag försöker rita. Haha, elelr jag hoppas att ni gör det :P

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt ingen aning om vem du är!

2010-02-03 @ 19:36:16
Postat av: hannaa

hah, coolt. och du brukar läsa min blogg? ^_^

trodde det bara var folk som kände mig ;D

2010-02-03 @ 20:14:26
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg, men tyckte den var cool så har läst den ett par månader nu! :)

2010-02-04 @ 18:06:58
Postat av: hannaa

åh, fan. ;D hoppas du fortsätter tycka den är intressant^_^

2010-02-04 @ 21:16:59
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är faktiskt ganska kul att läsa om någon man inte vet vem är!

2010-02-05 @ 19:07:32
Postat av: hannaa

du har ingen egen blogg man kan ta del utav? :)

2010-02-05 @ 20:06:25
URL: http://rainbowcolour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag har ingen blogg... Jag tycker din blogg är bra som den är. Ibland blir man ju lite nyfiken på saker bara! :) Men så blir det ju när jeg inte vet vem ni är!

2010-02-05 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0