ascoola grejer!

Det finns en sak som stör mig så sjukt mycket.
Och det är att jag kan räkna upp säkert 20 personer som jag känner eller vet vilka dom är som har köpt sig en tatueringsmaskin, bara förra året! Varför har det blivit så sjukt populärt med tatueringar, alla ska bli tatuerare. Whats the big deal?
Visst att jag ska bli tatuerare när jag blir stor.. (större?) Men jag har ju ändå ritat hela mitt liv, när jag var yngre gjorde jag inget annat än att sitta och rita. När jag gick i 3:an-4:an lusläste jag en ganska tjock bok som hette något i stil med lär dig teckna hundar och hästar. Jag ritaderitaderitade, då gjorde jag även en bild på en hund lika stor som ett A4 som jag än idag faktiskt tycker ser bra ut.
Nu har jag snöat in väldigt mycket på porträtt och jag ska bli grym på det! Eller nej, inte grym jag ska bli bäst på det.
Eftersom det inns så få tatuerare i sverige som faktiskt är bra på att köra porträtt så ska det vara så att om ett ex antal år när någon uppe i norrland ska tatuera ett porträtt ska dom säga, men den där hannaa i örebro är ju en av sveriges grymmaste tatuerare på porträtt, vi åker 1902387438975654mil för att få en tatuering utav henne. Så grym ska jag bli!

Skitsamma och vafan är grejen med att posa med sin tatueringsmaskin? Är det typ hej jag har köpt mig en tatueringsmaskin, kina skit är det men den är ändå såååå snygg och om jag tar poser bilder med mig hållandes i tatueringsmaskinen så betyder det att alla tycker att jag är så jävla ball!!

Yeah, jag är lycklig iallafall, herr k komemr snart hem! hell yeah! Jag har saknat honom så otroligt mycket!

pöss hey!

/hannaa

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

2010-02-07 @ 20:51:54
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0